недеља, 22. септембар 2013.

Ivica Koškovac: “1 kg ulice” (sa YOUTUBE)



Mada je tekst koji sledi objavljen dosta ranije na ovom blogu, sada obogaćen promo-spotom sa Jutjuba možete ga ponovo pročitati.
I to je jedan od retkih tekstova na blogu koji ima komentare. U ovom slučaju čak tri(?!) Sve to ga kfalifikiuje na de na nađe na prvoj/top stani bloga "O KG-u".
Dakle, podsetite se...

Nedavno je u izdanju izdavačke kuće Mebijus objavljen prvi roman mladog kragujevačkog pisaca Ivice Koškovca. Roman „1 kg ulice“ je urbana priča o odrastanju kroz iskušenja koja su pratila dešavanja tokom devedesetih godina prošlog veka u Srbiji. Čitajuči ovaj roman, čija radnja teče kragujevačkim ulicama, pratimo priču o unutrašnjoj borbi i traganju Stepana Ilića za jednostavnijim i bezbednijim životom. Njegova želja da ostane van kriminala, da ostane običan mladić, vodi ga kroz moralna iskušenja. Naime, Stepanu se život iz korena menja kada spletom okolnosti u njegovim rukama završi kilogram čistog heroina. Svojom mladalačkom svojeglavošću glavni lik ubeđuje sebe da može sam da pobedi zlo koje mu uzima prijatelje. Nažalost, on na tom putu pravi niz grešaka koje će ga na kraju koštati života.
Ivica Koškovac je svoj roman predstavio kragujevačkoj publici 25. marta u Studentskom kulturnom centru.
(izvor -- JUTJUB)

3 коментара:

Анониман је рекао...

Danas sam procitao ovu knjigu moram da priznam da je ostavila veliki utisak na mene :) Zato bih molio Ivicu Koskovca da me pronadje na FB zovem se Igor Cakic voleo bih sa njim da popricam malo o knjizi :) ili neka me doda na msn fixyrw@hotmail.com Unapred hvala !

Unknown је рекао...

Knjiga je fenomenalna, odusevljena sam, cita se u jednom dahu! Volela bih da je kraj malo drugaciji, ali...Mogli bist da snimite film, bio bi pravi bum..!





Marijana

ENA је рекао...

Ma bre ljudi knjiga jeste dobra...ali...Dali znate vi u stari kako je Ivica dobar frajer????Ivice VOLIM TE ..LJUBIM TE..OBOZAVAM TE..!!!!