понедељак, 12. октобар 2009.

ĆIRKE I PRIJATELJI – Dok Kragujevac spava



 (izvor -- KASETOMANIJA)

O ovom čoveku zaista ne znam baš ništa, osim da se pojavio u jednom kratkom trenutku na “muzičkom nebu” grada Kragujevca, i nekako istog trenutka i nestao. Ovu traku sam ripovao pre nekoliko godina kada mi omoti zaista nisu baš ništa značili, tako da sam to i zanemario, a onda sam je poklonio ko zna kome (zbog uštede u prostoru) i više omot ne mogu da pronađem. Sećam se samo da je tu bio crnomanjasti autor sa gitarom, i neka prozaična pozadina. Imena pesama sam svakako sačuvao, jer imenuju pojedine delove grada. I to bi zaista bilo sve što bih mogao da kažem, osim da je reč o jednoj pitkoj mešavini stilova i sadržaju koji sigurno nikada neće biti nominovan za Gremi!
Ovu lepu priču o "ĆIRKETU i njegovim prijateljima" ispričao nam je SREĆKOUJKA, izgleda naš budući saradnik na ovom blogu koji sakuplja odrtavele kasete sa svih strana sveta.
Zahvalite mu i preslušajte ovaj odličan album.

Нема коментара: