среда, 12. новембар 2008.

Spasavao decu pa dobio otkaz

KRAGUJEVAC
 
Vozač minibusa Srđan Baralić (33), koji je u subotu uveče doživeo udes kod Velike Plane, u kome je povređeno osam putnika od kojih petoro dece, juče je dobio otkaz u preduzeću „Autosaobraćaj” zato što je, „van radnog vremena otišao da vozi decu na takmičenje u karateu”. Baralić, koji nije kriv za saobraćajnu nesreću, radi u „Autosaobraćaju” 12 godina kao vozač autobusa u gradskom prevozu i prima platu od 16.000 dinara, i od nje izdržava sebe i nezaposlenu ženu koja je u devetom mesecu trudnoće.
 
 - Vozio sam minibus, i kada smo se vraćali doživeo sam udes. Udario nas je kombi koji nas je preticao. Sleteli smo sa kolovoza, i prevrtali se nekoliko puta. Četrnaestoro dece je ispalo iz vozila, bilo je dima, prašine... Meni je povređena ruka, noga, ugruvao sam leđa. Izašao sam i vadio mališane na sigurno, i pozvao Hitnu pomoć. Hvala bogu, svi su živi i ako je bilo teško povređenih. Sa njima sam otišao u bolnicu. Niko iz firme za koju radim me nije pozvao da pita kako sam i da li sam živ, treba li mi nešto - kaže Baralić. Kako je utvrdila policija, Srđan Baralić je vozio minibus po svim propisima, a u momentu kada se dogodila saobraćajna nesreća brzina je bila 75 kilometara na sat. U sindikatu „Autosaobraćaju” tvrde da je otkaz Baraliću osveta zato što on i njegova majka nisu poklonili akcije bivšem direktoru, a sadašnjem savetniku direktora Draganu Popovskom. 
 
(izvor - BLIC)

Нема коментара: