уторак, 18. новембар 2014.

Radovan Šarenac u ULUS-u

Radovan Šarenac u ULUSU (oktobar 2014.)
TEKST: Zoran ILIĆ

1.
Kišno oktobarsko veče nije mamilo da se u njega zakorači. Prijatnije je bilo ostati kod kuće i prepustiti se manje ili više dosadnom TV programu.
 
Ipak, ponekad poželiš neku akciju. Dan malo drugačiji od prethodnog ili onog koji tek dolazi. Dakle, dilema je bila sledeća: otići na izložbu u Ulusu ili ne?!
 
Na pomenuti ivent me je pozvao jedan moj FB-prijatelj. Ma, bio je on više od toga! Dakle, znali smo i izvan Fejsbuka. 
 
Tako sam se ukrcao u trolejbus No.29, i krenuo prema Ulusovoj galeriji u Knezu.

2.
Sat vremena kasnije bio sam tamo. Potražio sam pogledom FB-prijatelja koji me je pozvao na izložbu. Da, bio je tu.
 
Prišao sam mu i razmenili smo nekoliko uobičajenih rečenica. A onda sam ga upitao da li mogu da ga fotografišem.
 
- Fejsbuk je pun tvojih fotografija, pa eto da i ja nekoliko napravim!
 
Pristao je. Fotografisao sam ga dva-tri puta. Jedna od tih fotografija ilustruje ovaj tekst.
 
Da, znaćete o kome se radi. Prepoznaćete ga...

PS - Nekoliko dana kasnije Radovan Šarenac je preminuo. Napustio nas je...
Tako da je ovaj tekst neka vrsta nekrologa rano preminulom Radovanu Šarencu.

Нема коментара: