петак, 28. јун 2013.

SMAK Vs. V.B. Frizbi (ARSENAL 2013)



KOMENTAR No.1:
Sutra ću o tome više, ali prve večeri Arsenala svetlost je bila na strani Garden stagea.
Razlika između nastupa SMAKA i BABA je poput razlike između sahrane i veselja. Da BABE nisu vratile veru u elementarnu energiju onoga sto se zove izvorni rok n rol, smatrao bih da je ovo iz mene vece velikog ocekivanja i još veceg razocarenja. Čamotinja i splin, endemska depresija i potpuna retrogradnost koncepta, kao i kurte i murte svih generacoija u publici, za koje predpostavljam da se se bar desetak posto preseliti veceras na Usce, uzrok je da posumnjam u svrsishodnost nastupa SMAKA u svom grad. Bolje je bilo da su karijeru zavrsili na lovorikama dobijenim zimus u ARENI. bice i razlicitih misljenja, ali sto se mene tice Smak je veceras sahranio samog sebe.. Džaba virtuoznost Točka, džaba Borisova svežina, džaba usviranost ostatka ekipe..sve je delovalo kao jeftina rasprodaja bola, tezga sa bogatom trpezom, bez emmocije i koncepta..to sto je kod mnogih u publici probudjena nostalgija i zal za mlados, to je drugi padez..Smak sam voleo i rado cu ga se secati..Njihov nastup na Arsenalu, pokusacu sto pre da zaboravim..bolje i za njih i za mene !



KOMENTAR No. 2
Reći nešto loše o SMAKU u Kragujevcu, poistovećuje se sa činom veleizdaje. Dobijam brojne potvrde noćas ispisanog statusa, što u inbosu, što u neposrednim susretima sa ljudima. Da ne bih produzavao čin lokalpatriotske veleizddje reći ću samo - O pokojniku sve najbolje

KOMENTAR No. 3
Neću ni reč o Smaku više.
Ali pre nego što krenem na jedno sigurno mnogo bolje i pozitivnije veče na ARSENALU da zaključim - divim se anesteziranim plitkoumnicima koji na osnovu činjenice da sam ustvrdio da je Smak sinoc odsvirao depresivni koncert i imao los zvuk, odmah zakljucuju da sam protivnik lokalnih rok bozantstava. Naprotiv, samo sam sinoc mozda ocekivao previce.. SMAK je jedno od najznacajnijih imena ex yu rok scene svih vremena, a to što eksperimentisu i ne osecaju kad se treba povuci u zasluzenu penziju, to je njihov problem...drugo je činjenica da mene vise raduje vecerasnja lista izvodjaca od svih sinoć prisutnih sem BABA i "Thimble".
 Ajd, odoh!

(izvor --- FEJSBUK)

Нема коментара: