четвртак, 27. фебруар 2014.

SMAK: Biska II BLUES


(Komentari)

Anđelopo:
Ko je bio Biska kome su posvećene pesme? To me kopka dugo...

Kralj Pajaca:
Koliko znam, ovo je otpevao Slobodan Kominac.

duleaxis:

Biska je bio Točkov prijatelj iz detinjstva Predrag Albić.
Ne znam je li živ još?!

Čačanin-032:

Jeste, i trenutno je u Čačku.


TheVoidOfWhatever 1 year ago:
A mislim da je ovaj covek dobro rekao:
da ovo Tocak peva.

THEDjordjeB
Uspeo sam iskopati nesto o ovoj pesmi, ali ne i ko peva....
Na ploči Leteća diskoteka (PGP RTB 1973.) koju je sastavio Zoran Modli objavljen je i njihov snimak teme Biska 2 u verziji sa pevanjem...

blaza62
Ovo Točak peva.

 THE Djordje B ::
Na omotu prvog singla pise:" "zivim ja"("biska13") i "biska16". Smakje gitara R. Mihajlovic Tocak, bas Z Milanovic, bubnjevi S. Stojanovic Kepa i izdata je za pgp
sad odakle ova pesma se provlaci ne znam, a zaista bih voleo da saznam.

::: srkicacak :::
Od 1972 do 1974 vokal je bio Slobodan Jovanovic Johann, a ovo nije njegov glas!!!

::: liloolee86 :::
smak forever

::: dfeeeeeeee:::
Imam ovo,najbolje!!

fatusic666
Da li ima neko tekst od ove pjesme ?

Sparkeey1

Biska je valjda bio tockov ortak koji upoznao njega i kepu. Tako sam bar ja cuo. :)

metalni1 
tocak peva njegov glas....

The Darepop 
Biska je domaća rakija koja se priprema od komovice, imele i tri vrste trave,
Predrag verovatno nije dobio nadimak za dzabe... :)
A znam jos da je Biska Tockov uzor i legenda-ziva kako kaze drugar Cacanin



Нема коментара: