понедељак, 20. јануар 2020.

Radio Kragujevac proslavio... PRVIH POLA VEKA - ODLETELO!




Milan Šerifović // FACEBOOK

Bebe koje su  rođene 18. januara, 1970. godine, onda kada se Radio Kragujevac prvi put oglasio... danas imaju tačno 50 godina! Srećan i njima rodjendan!

Označeno, proslavljeno, dodeljena priznanja, bilo je pozvano 200 ljudi... Neki nisu došli... Ali neka: toga je bilo, i uvek će biti!

Video sam neverovatan broj dragih ljudi, jako... jako smo se radovali! Razmišljam... MOJ RADIO, NAŠ RADIO!? Tako smo se danas svi osećali, ali kad je euforija prošla, iznad glave, večito pitanje, koje to nije... to je suluda činjenica, istina od koje smo bažali ceo - radni vek! Taj naš Radio Kragujevac, zapravo... nikad i nije bio - naš! Nas koji smo ga činili, koji smo u njemu radili! Tako je to u Srbiji, tako je po difoltu, "taki je to... dogadjaj!" Isto je bilo, čak i kad su neke
moje, demokratske snege pobedile! Neka...

Taj Radio i ja imali smo odličnu - interakciju: ja dadoh najviše što sam mogao, moj Radio meni, najširu poznatost, ugled, posao - do penzije... Kako god, ja ću i dalje... zauvek taj Radio, smatrati - svojim Radiom! Nek je živ i zdrav još dugo, dugo...

Нема коментара: