недеља, 25. октобар 2009.

Predstavljamo Vam Radosava Ćirkovića -Ćirketa



Nedavno je na ovom blogu objavljen tekst - ĆIRKE I PRIJATELJI – Dok Kragujevac spava.
I onda smo krenuli u potragu za dotičnim Ćirketom. Potraga je bila uspešna i donosimo Vam delove pisma koje nam je g-din R. Ćirković-ĆIRKE uputio.
RADOSAV ĆIRKOVIĆ-ĆIRKE:
"Baš sam se obradovao da neko pomene nešto što se dogodilo pre tačno deset godina, a nije imalo nekog posebno muzičkog, a ni komercijalnog uspeha. A u stvari to i nije bio moj muzički cilj, već sam samo hteo da zapišem nešto što sam pre toga nekih dvadeset godina povremeno radio.
Počeo sam kao akustičar. Bilo nas je trojica: dve gitare i flauta. Mića iz Junkovca, Laci flautista i ja.
Prvi put smo javno nastupili na "plavoj večeri" u Domu omladine u Stanovu. Igranku je svirao Cisko sa svojom grupom "Dalje", dok smo  mi bili gosti i svirali smo Šošanu, Kondorov let i jednu moju pesmu...
Danas je tu neka prodavnica. Odavno nema stanovljanskog Doma omladine...
Potom početkom osamdesetih upoznajem pokojnog Sašu Zarića vrlo perspektivnog Točkovog učenika, i pokušavamo nešto da postignemo na muzičkom polju. Tu je još bio Gavra, bubnjar Miša-Kifla, ponekad i, nažalost, pokojni Bane bubnjar.
Vežbali smo u prostoriji MZ Erdoglija u Daničićevoj ulici. Ali stari Kragujevcani znaju pricu o Saši, Banetu i nažalost o još puno naših drugova koji su zbog zajednickog problema od kojeg nisu mogli da se otresu ostali samo kao veliki talenti jer nijedan posao nisu mogli da zavrse do kraja već se sve zasnivalo na bezvoljnim pokušajima.
Potom upoznajem vrhunskog gitaristu Nešu Pivarca i njegove drugove Milana Pudara i Bocu koji su već nastupali kao trio i sa njima povremeno nastupam.
U međuvremenu počinjem da se vrlo aktivno bavim slikarstvom i muziku pomalo zapostavljam. Onda Ranko Skerlić sa “Radio KG” čuje na jednom skupu slikara moju pesmu "Dok Kragujevac spava" i tera me da je snimim za radio.
Pošto nisam baš dobar instrumentalista za studio, zovem Nešu Pivarca da mi pomogne, i onda u studiju kod našeg druga Andre počinjemo da radimo i druge pesme. Naravno tu onda dolaze mnogi sa kojima sam se nekada družio i muzicirao: Gavra, Laci, Pudar, Boca, Ceka iz muzičke škole, Tanja sa “Kanala 9” koja je pevala prateće vokale.
I tako snimismo CD i kasetu pod naslovom "Dok Kragujevac spava" (u mom prevodu to "spava" znači da se ništa ne radi, pogotovu kada je reč o našoj omladini koju su gradski oci odavno zapostavili).
Tu sam se pojavio sa devet svojih pesama. Jedan instrumental je Nešin, a za pesmu pod naslovom "Tebi" ne znam autora?!
Sećam se samo da je u emisiji Radio BG Drugi program "S pesnikom u podne" neko od akustičara pevao tu pesmu, i ja sam je odmah "skinuo". Stihovi su od Ljermontova.
Inače, pesme su po stilu izmešane jer sam hteo da napravim neki svoj autorski presek te tu ima i akustike, roka, bluza... A pošto je Andra, pre svega, pop-muzičar, uticao je da se sve to uvije u jedan pop manir a bio je glavni kada je aranzman u pitanju.
Možda, ipak, sve ovo ponovo nekada uradimo, ali bliže izvornoj verziji."

(...)
Još jednom zahvaljujem g-dinu R. Ćirkoviću-Ćirketu na saradnji sa blogom "O KG-u".
Nadam se da će biti još priloga o njemu i svemu onome što on radi...


Нема коментара: