четвртак, 16. август 2012.

Meursault: To Kragujevac with love

Dozvolite mi da se predstavim!
Ja sam Meursault sa Bundola
večiti student
zadnjeg ispitnog roka,
a kad smo već kod roka,
roker, zato što rokam sujetu
kompleksima koji,
zapravo
i nisu moji.

Niti znam čiji su.

Nemam pojma šta je to
scenski nastup,
treba li da odložim pivo
i spustim pljuge, za vas, gospodo?
Gospođe, gospođice.

Ali, ja vas tako volim,
i, gledajte, sviram gitaru za vas,
dok recitujem poeziju
u kojoj ćemo se svi prepoznati,
a vi reći
,,simpatičan dečko"
a ja ću potajno osluškivati
da neko kompetentan kaže
,,pa ovo je prava stvar,
nova stvar!
Bravo!
BRAVO!''
Morate znati
da sam ja u biti pesnik,
dok me gledate.

Dobro veče, dakle, još
hiljadu puta
i čarobnih književnih večeri,
u vašem gradu,
gde ću vam,
grlom punim utisaka,
(oh, prijatnih li utisaka!)
naterati suze na oči,
možda su to sve
ustvari male želje,
male boginje među željama,
čini mi se da ih nikada i neću preležati!

Dobro veče, dobar dan,
dobri ljudi,
prijatelji poezije,
ja sam Meursault sa Bundola,
i volim vaš prelepi grad.

(izvor --- BUNDOLO)

Нема коментара: