недеља, 25. септембар 2011.

FACEBOOK: ZID PLAČA

Nedavno je Nenad Janković na Fejsbuku pokrenuo grupu ZID PLAČA.
Evo njegovih argumenata za pokretanje jedne takve grupe:
"Na zahtev brojnih prijatelja otvorio sam grupu ZID PLAČA. Znate da se velika slova koriste kada neko hoće da vikne slovima. E, ja sam to uradio. I pozivam sve koji imaju fotografije koje prikazuju ružno lice Kragujevca da ih ovde objavljuju, kao opomenu gradskoj vlasti, koja ne vidi gde živi, ili ne želi da vidi. Iz svakog dela grada, svako đubre i sve što je ružno. Ne zato što je Kragujevac ružan već što vlast ne brine o njemu već o sebi. Ne čisti ulice, i smeće, dopušta da se zidaju ružne zgrade koje nemaju nikakvu arhitekturu, zakrčili su svaku ulicu, u svakoj ulici naplaćuju parkiranje svima, nekom manje nekom više. U centar grada, jedinu oazu zelenila, parkić pored vagon restorana, žele da poseku kao i drveće ispred "Zelengore", i da prodaju po duplo nižoj ceni da se napravi garaža. Opet da se plaća parkiranje. To samo ume gradska vlast. Da naplaćuje parking. U isto vreme grad je sve prljaviji i ružniji. Ja se bunim protiv toga i zato sam otvorio ovu grupu kojoj mogu svi da pristupe i objave svaku fotografiju koja će biti opomena vlasti."

Нема коментара: