уторак, 24. јануар 2012.

Kako je kraguj evoulirao u KUKAVICU?!

OBEĆANA BUDUĆNOST
 
Šta (mi) je najodvratnije u gradu u kojem sam živeo preko trideset godina, i kojem je obećana budućnost, a meni godine prolaze (ne ono što vam je asocijacija, hvala istom tvorcu naroda). Nervira me pasivnost većine, nesposobnost i strah da se kaže - e to ne valja. Ćutološka većina i čini da oni rade šta hoće. Ona seljačko malovaroška - ćuti, stradaćeš, u ćutanju je zlato, ja više verujem onoj - iza tute trista mute, iza mira trista đavola viri... 
 
Možda je mudri Miloš (Obrenović) bio nepismen i daj bože da je to samo zatišje pred zbacivanje jarma, i daj bože da OVI popuste a ne da se bave teledirigovanjem i inscenacijom štrajkova, podržavljenjima propalih kolektiva, socijkalnom demagogijom i lakiranjem saobraćajnica, nadgradnjom i lickanjem fasada i sađenjem cveća... Komunalno smo lepši ali POTEMKIN bi zavideo KG-vlasti na domišljatosti... Toliko.. 
 
Ua, kukavice!!!
(izvor ::: FACEBOOK)

Нема коментара: