петак, 6. новембар 2009.

Srbija dobija golmana za budućnost u liku Matea Radovanovića

Srbija dobija golmana za budućnost u liku Matea Radovanovića, člana grčkog Panatinaikosa. Slučaj ne bi bio zanimljiv da nije reč o detetu stvorenom u braku Srbina iz Kragujevca i rođene Zagrepčanke, fudbalski odraslom u hrvatskim prestoničkim klubovima, NK Dinamu i NK Zagrebu. Šest meseci života u Atini, pa ni ulazak u omladinski nacionalni tim Srbije, nisu mogli da izbrišu čist purgerski dijalekt osamnaestogodišnjem Mateu, koji iskreno kaže da doskoro nije mogao da proceni koja reprezentacija je bliža njegovom srcu: Srbija ili Hrvatska.
- Vaspitavan sam da volim i jedne i druge, nisam umeo da ih razdvajam. Navijao sam i za Srbiju i za Hrvatsku, sanjao sam da ću jednog dana braniti za jednu od te dve reprezentacije. Želja mi se ispunila, jer su ljudi iz Fudbalskog saveza Srbije prepoznali moj kvalitet i uputili mi poziv - kaže Mateo Radovanović.
- Da li vam je krivo što Hrvati nisu bili brži?
- Nije mi krivo, mislim da je to njihov problem što nisu pokazali interesovanje na vreme.

Kako su ispustili golmana koji je prošao probu u Panatinaikosu kod trenera Henka Ten Kata?
- Otac mi suflira i kaže da su me ispustili zato što se prezivam Radovanović. Možda je to odgovor, a možda postoji neki drugi, koji samo oni znaju.

Za koji klub navijate?
- Za Mančester junajted zbog Petera Šmajhela. Jedino imam simpatije prema tom klubu, iako će mnogima biti čudno što nisam navijač Dinama, Hajduka, Partizana ili Crvene zvezde.

Za koga navija vaš otac?
- Za Zvezdu, ali me nikada nije pritiskao da budem zvezdaš.

Šta vam je cilj u karijeri?
- Postavio sam sebi zadatak da se probijem do prvog tima Panatinaikosa, a glavni cilj mi je odlazak na jedno Svetsko prvenstvo kao član reprezentacije Srbije. O tome sanja svaki fudbaler. (izvor -- KURIR)

Нема коментара: