KRAGUJEVAC - Srbija na proizvodnji "punta" sa oznakom "Fijata", koji je u kragujevačkim pogonima "Zastave" počeo da se proizvodi krajem prošlog meseca, ima zaradu od 722 evra po automobilu, izjavio je u Kragujevcu potpredsednik Vlade Srbije Mlađan Dinkić.Dinkić je za drugu polovinu godine najavio uključivanje i domaćih prozvođača u tu proizvodnju i objasnio da će automatski biti povećan i prihod.Dinkić, koji je i ministar ekonomije i ekonomskog razvoja, rekao je novinarima da je i bez Rusije tržište za prodaju "punto klasika" veliko i podsetio da je samo u Srbiji zainteresovanost za kupovinu pokazalo oko 20.000 građana.Tu su, dodao je potpredsednik Vlade, i zemlje CEFTE, Belorusija, zatim tržišta bivših jugoslovenskih republika, a postoji i mogućnost izvoza u Afriku.Nedavno potpisani protokol o proširivanju sporazuma o trgovini bez carina između Rusije i Srbije nije uključio automobilsku industriju.Ruski ministar za vanredne situacije Sergej Šojgu tada je rekao da se ne može dozvoliti da strane autokompanije naprave koridor kroz Srbiju, koje bi bez carina izvozile vozila na rusko tržište.
I savetnik u Agenciji za privatizaciju zadužen za "Zastavu" Aleksandar Ljubić izjavio je agenciji Tanjug da nemogućnost izvoza automobila bez carina na rusko tržište ni na koji način ne ugrožava posao sa "Fijatom", zato što italijanska kompanija poseduje kapacitete u toj zemlji.
Ljubić je naglasio da ugovor koji su "Fijat" i Vlada Srbije potpisali, a koji se odnosi na proizvodnju novih modela vozila u kragujevačkim pogonima, pre svega se odnosi na vozila klase A koja su bila opredeljana za tržišta EU, a ne za tržište Ruske Federacije.
"Proizvodnja "punta" je pre svega predviđena kao prelazni period do lansiranja novog modela. Sigurno je da ćemo nastaviti razgovore sa kolegama iz Ruske Federacije o liberalizaciji", naveo je Ljubić.
Potpredsednik Vlade i ministar ekonomije je u Kragujevcu apelovao na komunalna preduzeća da, kako je rekao, za sada pokažu više razumevanja za "Zastavina" dugovanja.
Ministar je najavio da će prodaja "punto klasika" početi 15. aprila.
U poseti kragujevačkoj fabrici automobila sa Dinkićem su bili predsednik Upravnog odbora Fijat automobili Srbija Đovani De Filipis, državni sekretar u ministarstvu ekonomije Nebojša Ćirić i gradonačelnik Kragujevca Veroljub Stevanović. (izvor -- -24 sata)
I savetnik u Agenciji za privatizaciju zadužen za "Zastavu" Aleksandar Ljubić izjavio je agenciji Tanjug da nemogućnost izvoza automobila bez carina na rusko tržište ni na koji način ne ugrožava posao sa "Fijatom", zato što italijanska kompanija poseduje kapacitete u toj zemlji.
Ljubić je naglasio da ugovor koji su "Fijat" i Vlada Srbije potpisali, a koji se odnosi na proizvodnju novih modela vozila u kragujevačkim pogonima, pre svega se odnosi na vozila klase A koja su bila opredeljana za tržišta EU, a ne za tržište Ruske Federacije.
"Proizvodnja "punta" je pre svega predviđena kao prelazni period do lansiranja novog modela. Sigurno je da ćemo nastaviti razgovore sa kolegama iz Ruske Federacije o liberalizaciji", naveo je Ljubić.
Potpredsednik Vlade i ministar ekonomije je u Kragujevcu apelovao na komunalna preduzeća da, kako je rekao, za sada pokažu više razumevanja za "Zastavina" dugovanja.
Ministar je najavio da će prodaja "punto klasika" početi 15. aprila.
U poseti kragujevačkoj fabrici automobila sa Dinkićem su bili predsednik Upravnog odbora Fijat automobili Srbija Đovani De Filipis, državni sekretar u ministarstvu ekonomije Nebojša Ćirić i gradonačelnik Kragujevca Veroljub Stevanović. (izvor -- -24 sata)
1 коментар:
Ako punto kosta 7000 evra, a pdv je 18%, Srbija bi trebalo da zaradjuje 1260 evra, minimum. Gde je kusur Dinkicu?
Постави коментар