четвртак, 29. август 2019.

Milan Serifovic: MOJI DOBRI DUHOVI, "UGLAVNOM 60-tih"


Milan Serifovic // FEJSBUK
25. децембар 2018.

Tamo negde... u tihom kutku "Fejsa", sede neki  fini, vaspitani, obrazovani seniori, i lepo razgovaraju. Svako, svakog pažljivo sluša, i uvažava. Oni (i ja, naravno...) šire, i čuvaju istinu o svemu što staje pod "Duh 60-ih". Imamo jako kompetentne redaktore za modu, muziku, film, teatar, književnost, istoriju...

Dušan i Miroslav se sa zadovoljstvom, "rvu" sa muzičkom matricom Grupe. Gospode moj, kakvi poznavoci!? Pa... oni su zapravo, dve "hodajuće encikopedije", svega što staje pod ovu moju, upravo izmišljenu formulaciju:  "Najpooularnija svetska muzika". Prvi put ću im reći ovo: Za takvim muzičkim urednicima, trebalo bi da čeznu iole normalne radio stanice! Kakvim to urednicima? Onim, koji najdublje poštuju muziku! Onim, koji takodje, poštuju slušaoce i njihov ukus! Urednicima, koji neće prvenstveno gnjaviti sa svojim ličnim ukusima i muzičkim afinitetima. Ako je neka pesma bila srpski ili svetski hit, oni to poštuju!

Ja nisam ni jednom postavio ni jednu pesmu, a dabome da sam mogao: muzika je i moj, a i život moje cele porodice. Drugo, to sam do penzije radio na radiju. Stalno me pitaju drugari - što to ne radim? Najpre, ja u grupi imam nešto drugačije "zaduženje", a drugo... i važnije, ne želim da se lišim velikih radosnih iznenadjenja svakog dana: oni me svakog jutra baš lepo obraduju! Muziku biraju - fantastično, i to iz tih naših 60-tih. Moj "posao" je da podržim, da ponešto komentarišem, da neki put tumačim iz moje vizure, kanališem razmišljanja, podsetim na propratne pojave, o uslovima u kojima je produkivano neko delo. Moje godine i iskustvo, taman su za neku takvu ulogu.

Mera, imati meru... to je važan ukras naše grupe. Prećutan dogovor je... dnevno dva posta najviše za svakog! Tako smo se spasili "hiper produkcije", koja nikom nigde, nije donela ništa dobro! Rekao bih - neprotiv!

Tu je još jedan noseći stub, pisac, kulturolog, Zoran Ilić, Bukovski naše grupe. Tek, tako...   povremeno, umeša se, blago interveniše i postavlja sjajne postove najšireg spektra, iz naše osnovne niti i ideje. Taman posla da ne spomenem ime Lila Kovacevic, sa takvim poznavanjem i prefinjenim muzičkim ukusom... kao da nas je jedna majka rodila! Neverovatna je! Relativno odskora, tu je Slavica Savic, i neverovatna Slavica Novaković, jako kompetentna za filmsku umetnost. Možemo
se pohvaliti: i Raca Hadzic je sa nama! Čovek sa ogromnom širinom i poznavanjem baš tog - Duha 60-tih. Uz to, jedan je od najvećih kolekcionara "opšte prakse" u Srbiji. Ponosni smo i na Ninkovića Yr, Zivotije Manic-a i opšteg šmekera Milorad Lazarevic-a, čoveka koji muziku ne samo da sluša, nego je i peva, i to - sjajno. Da spomenem i imena Goran Mln, Bosko Protic, Zoran Majstorović...

Najlepši, najsladji moji! Godina nam izmiče, vaš Milan Serifovic vam želi u sledećoj, sve ono što sadrži Rog izobilja, šezdesetih! Budite mi zdravi i veseli! Sve ostalo, lako ćemo: ima u kineskim radnjama!

FB EVENT 

Нема коментара: