четвртак, 14. јун 2018.

NAŠ PREDSEDNIK A. VUČIĆ VEČERAS ME BAŠ NALJUTIO!


Milan Šerifović (FACEBOOK)

Aleksandar Vučić, koji je nažalost i moj predsednik, pored ostalog, rekao je i više puta to naglasio, "da moramo da radimo!" 
Da li to znači, da stotine hiljada praznih radnih  mesta zvrje prazna, a niko neće da se zaposli?
Ili se to odnosi na zaposlene? Pa, gospodine predsedniče, u ovoj državi, bezmalo, zaposleni su samo članovi vaše partije! Mogli ste to da im kažete na nekom partijskom sastanku ili mitingu! Ako niste zadovoljni njihovim radom, pravac pred Diciplinsku - SNS-a!

Evo i nekih zanimljivih (Guglovih) podataka. Od dve vodeće stranke, koje su na vlasti u Britaniji i Nemačkoj, i to u zbiru, SNS ima 175.000 članova više!? A te dve države zajedno imaju, naspram Srbije, ravno 140 miliona stanovnika!?

Sad sam u strašnoj dilemi: vi hoćete da svaki gradjanin Srbije bude član SNS-a, a Saša Popović bi, da od svakog Srbina, napravi Grandovu zvezdu!? I... kome da se privolim carstvu? Ko će mi pomoći da odlučim dobro?
A to su životne odluke, ponekad se druga šansa i ne ukazuje... Eto, samo da se zna, zbog čega sam se naljutio.


Нема коментара: