среда, 8. март 2023.

Dopisnik N1 nakon incidenata: Ne plašim se ničega, nastaviću da radim svoj posao

  |  Autor:N1 Beograd

Dopisnik N1 Milan Nikić izjavio je u emisiji Newsnight, nakon nedavnih incidenata, da je ovo "sedmi put da mu se psihofizički preti". "Ali ja idem dalje, ne plašim se ničega, nastaviću da radim svoj posao kao i prethodnih osam godina za televiziju N1", istakao je Nikić.

Dopisniku TV N1 iz Kragujevca Milanu Nikiću su pretile dve osobe dok je snimao protest otpuštenih radnika kragujevačkog Vodovoda. Potom je nepoznati muškarac iz automobila posmatrao njegov stan u prizemlju zgrade gde živi – čitavih 40 minuta. „Kada sam bio na tom protestu radnika Vodovoda u petak, ja sam snimao izjave radnika, pokrivanja, oni su tog dana dobili otkaze posle tri godine privremeno povremenih poslova, radio sam svoj posao, u jednom trenutku prišao mi

Нема коментара: