понедељак, 30. јануар 2023.

57. godina od smrti Dragiše Nedovića: "Na sprovodu nek' mi svira samo harmonika"

  |  Goran Milošević

"Mija Krnjevac je komponovao i snimio jednu romansu na stihove Dragiše Nedovića. A ja sam se osmelio da tu romansu prepravim na baladu, na jednu šansonu. Dopisao sam refren i snimio je u tročetvrtinskom ritmu sa svojim orkestrom i uz violinu Miodraga Jašarevića"

Na današnji dan 1966. godine preminuo je Dragiša Nedović, pesnik i kompozitor nekih od najlepših i najpevanijih narodnih pesama. Otišao je onako kako je i živeo - tiho i neprimetno. Na večni počinak, po sopstvenoj želji, ispratili su ga stihovi iz "Pesme harmonici" koju su na svojim pločama snimili Mija Krnjevac i Mića Stojanović. "Slušao sam harmoniku jedno veče celo, od pesme se srce moje tugom razbolelo. Od tad' slušam harmoniku po svu noć bez sana, sviraj meni

Нема коментара: