уторак, 3. мај 2022.

Mirko Glišić: “ Najdraža pesma, koju sam napisao za “Smak “ je ” Plava pesma ”

 

Mirko Glišić je prvi i najplodniji tekstopisac legendarne rok grupe iz Kragujevca. Samo za grupu Smak napisao je 15 pesama: "Crna dama", "Daire", "Ljudi nije fer", "Plava pesma", "La kukarača", "Profesor", "Stvar ljubavi", "Bluz u parku", "Šumadijski bluz", "Perle", "Satelit", "Čoveče ti si mlad", "Slikar sa Pikadilija", "El Dumo", "Cigansko srce". Napisao je Mirko i "Ima nešto u tebi što što nikom poklonio ne bi", "Nokaut", "Žuti taksi", "Igraj bugi 


Važite za jednog od najplodnijih srpskih tekstopisaca, imate li evidenciju koliko pesama ste do sada napisali?
 -Da, snimio sam i objavio 1425 pesama za više produkcija, od toga 1380 su moje kompozicije i tekstovi. 
 
Kako je došlo do saradnje sa grupom „Smak“, na čiju inicijativu?
 -Moj školski drug Milan Šerifovic, novinar, upoznao me je sa članovima grupe „Smak“ i tako je 1975. godine počela naša saradnja. 
 
Kako ste se upoznali sa Točkom? 
-Tada sam se upoznao i sa..............
 

Нема коментара: