U gradu u kome ljudi štrajkuju glađu gradonačelnik Kragujevca Veroljub Stevanović daje silne pare za izgradnju aerodroma! On je, naime, odobrio 22.000 dolara za suinvestiranje studije izvodljivosti aerodroma „Lađevci“, iako mnogi stanovnici ovog grada u srcu Šumadije bukvalno nemaju od čega da žive.
- Odluka da Kragujevac uđe u projekat finansiranja studije izvodljivosti za aerodrom „Lađevci“ doneta je jer smo procenili da je Šumadiji potreban poslovno-civilni aerodrom ovog kapaciteta - objasnio je Stevanović.
Ekonomsko-saobraćajnu studiju o izvodljivosti aerodroma „Lađevci“, koja košta 178.000 dolara, finansira američka vladina organizacija USAID sa 85.000 dolara, a pored Kragujevca, novac su izdvojile i ostale opštine regiona, srazmerno broju stanovnika i ekonomskoj razvijenosti.
Radikalki Vjerici Radeti celokupna priča o Kragujevcu liči na šarenu lažu.
- Kragujevac je grad u kome ljudi svakodnevno ostaju bez posla, u kome ima mnogo gladnih. Setimo se samo porodica koje su htele da skoče s krova zgrade. Stevanović je očigledno u dilu s Mlađanom Dinkićem, pa pokušava da promoviše svoju novu stranku na teret građana Kragujevca i Srbije. Koliko su samo para potrošili na pripremu dolaska „Fijata“? Izdvajaju novac za tamo neke projekte što još ne znači početak radova, a ljudi masovno ostaju bez posla, nema novih zapošljavanja, a Kragujevac polako postaje dolina gladnih - ističe Radeta.
Poslanik DSS Dragan Šormaz smatra da u ovom trenutku ima mnogo važnijih pitanja od aerodroma.
- Te pare su izdvojene samo za projekat, a koliko li će tek radovi da nas koštaju, ne mogu ni da pretpostavim. Kakva je vlast, oni će papire za projekat predstaviti kao da su izgradili aerodrom! Pričamo o decentralizaciji, a na drugoj strani niški aerodrom ne radi punim kapacitetom i služi nam kao rezervni. Šta li će tek biti s ovim - pita se Šormaz.
Bojan Dimitrijević, ekonomista i funkcioner SNS, tvrdi da bi aerodrom „Lađevci“ trebalo osposobiti da bude pomoćni.
- To ne sme da bude politička investicija, kakve smo imali u vreme komunizma. Taj aerodrom treba da bude prilagođen za niskobudžetnu avijaciju i za potrebe turizma. To nikako ne sme da bude međunarodni aerodrom, jer su na za to Beograd i Niš sasvim dovoljni - ocenjuje Dimitrijević.
Ekonomista Branko Dragaš ocenjuje da u ovom trenutku uopšte nije pametno ulagati novac u aerodrom.
- Najvažnije je da zaposlimo ljude, i kad napravimo pare, onda ćemo ih lako uložiti u aerodrom. Kad u Kragujevcu plate budu od 500 do 800 evra, onda možemo govoriti o aerodromu. U ovakvoj nelikvidnosti potrebna su nam obrtna sredstva za privredu - zaključuje Dragaš. (izvor -- K U R I R )
- Odluka da Kragujevac uđe u projekat finansiranja studije izvodljivosti za aerodrom „Lađevci“ doneta je jer smo procenili da je Šumadiji potreban poslovno-civilni aerodrom ovog kapaciteta - objasnio je Stevanović.
Ekonomsko-saobraćajnu studiju o izvodljivosti aerodroma „Lađevci“, koja košta 178.000 dolara, finansira američka vladina organizacija USAID sa 85.000 dolara, a pored Kragujevca, novac su izdvojile i ostale opštine regiona, srazmerno broju stanovnika i ekonomskoj razvijenosti.
Radikalki Vjerici Radeti celokupna priča o Kragujevcu liči na šarenu lažu.
- Kragujevac je grad u kome ljudi svakodnevno ostaju bez posla, u kome ima mnogo gladnih. Setimo se samo porodica koje su htele da skoče s krova zgrade. Stevanović je očigledno u dilu s Mlađanom Dinkićem, pa pokušava da promoviše svoju novu stranku na teret građana Kragujevca i Srbije. Koliko su samo para potrošili na pripremu dolaska „Fijata“? Izdvajaju novac za tamo neke projekte što još ne znači početak radova, a ljudi masovno ostaju bez posla, nema novih zapošljavanja, a Kragujevac polako postaje dolina gladnih - ističe Radeta.
Poslanik DSS Dragan Šormaz smatra da u ovom trenutku ima mnogo važnijih pitanja od aerodroma.
- Te pare su izdvojene samo za projekat, a koliko li će tek radovi da nas koštaju, ne mogu ni da pretpostavim. Kakva je vlast, oni će papire za projekat predstaviti kao da su izgradili aerodrom! Pričamo o decentralizaciji, a na drugoj strani niški aerodrom ne radi punim kapacitetom i služi nam kao rezervni. Šta li će tek biti s ovim - pita se Šormaz.
Bojan Dimitrijević, ekonomista i funkcioner SNS, tvrdi da bi aerodrom „Lađevci“ trebalo osposobiti da bude pomoćni.
- To ne sme da bude politička investicija, kakve smo imali u vreme komunizma. Taj aerodrom treba da bude prilagođen za niskobudžetnu avijaciju i za potrebe turizma. To nikako ne sme da bude međunarodni aerodrom, jer su na za to Beograd i Niš sasvim dovoljni - ocenjuje Dimitrijević.
Ekonomista Branko Dragaš ocenjuje da u ovom trenutku uopšte nije pametno ulagati novac u aerodrom.
- Najvažnije je da zaposlimo ljude, i kad napravimo pare, onda ćemo ih lako uložiti u aerodrom. Kad u Kragujevcu plate budu od 500 do 800 evra, onda možemo govoriti o aerodromu. U ovakvoj nelikvidnosti potrebna su nam obrtna sredstva za privredu - zaključuje Dragaš. (izvor -- K U R I R )
Нема коментара:
Постави коментар