- Odluka da Kragujevac uđe u projekat finansiranja studije izvodljivosti za aerodrom „Lađevci“ doneta je jer smo procenili da je Šumadiji potreban poslovno-civilni aerodrom ovog kapaciteta - objasnio je Stevanović.
Ekonomsko-saobraćajnu studiju o izvodljivosti aerodroma „Lađevci“, koja košta 178.000 dolara, finansira američka vladina organizacija USAID sa 85.000 dolara, a pored Kragujevca, novac su izdvojile i ostale opštine regiona, srazmerno broju stanovnika i ekonomskoj razvijenosti.
Radikalki Vjerici Radeti celokupna priča o Kragujevcu liči na šarenu lažu.
- Kragujevac je grad u kome ljudi svakodnevno ostaju bez posla, u kome ima mnogo gladnih. Setimo se samo porodica koje su htele da skoče s krova zgrade. Stevanović je očigledno u dilu s Mlađanom Dinkićem, pa pokušava da promoviše svoju novu stranku na teret građana Kragujevca i Srbije. Koliko su samo para potrošili na pripremu dolaska „Fijata“? Izdvajaju novac za tamo neke projekte što još ne znači početak radova, a ljudi masovno ostaju bez posla, nema novih zapošljavanja, a Kragujevac polako postaje dolina gladnih - ističe Radeta.
Poslanik DSS Dragan Šormaz smatra da u ovom trenutku ima mnogo važnijih pitanja od aerodroma.
- Te pare su izdvojene samo za projekat, a koliko li će tek radovi da nas koštaju, ne mogu ni da pretpostavim. Kakva je vlast, oni će papire za projekat predstaviti kao da su izgradili aerodrom! Pričamo o decentralizaciji, a na drugoj strani niški aerodrom ne radi punim kapacitetom i služi nam kao rezervni. Šta li će tek biti s ovim - pita se Šormaz.
Bojan Dimitrijević, ekonomista i funkcioner SNS, tvrdi da bi aerodrom „Lađevci“ trebalo osposobiti da bude pomoćni.
- To ne sme da bude politička investicija, kakve smo imali u vreme komunizma. Taj aerodrom treba da bude prilagođen za niskobudžetnu avijaciju i za potrebe turizma. To nikako ne sme da bude međunarodni aerodrom, jer su na za to Beograd i Niš sasvim dovoljni - ocenjuje Dimitrijević.
Ekonomista Branko Dragaš ocenjuje da u ovom trenutku uopšte nije pametno ulagati novac u aerodrom.
- Najvažnije je da zaposlimo ljude, i kad napravimo pare, onda ćemo ih lako uložiti u aerodrom. Kad u Kragujevcu plate budu od 500 do 800 evra, onda možemo govoriti o aerodromu. U ovakvoj nelikvidnosti potrebna su nam obrtna sredstva za privredu - zaključuje Dragaš. (izvor -- K U R I R )
Нема коментара:
Постави коментар