субота, 7. март 2020.

TAMNI SJAJ KRAGUJEVCA


Slobodan Lazic // FACEBOOK

Prema obavezi koju je preuzela država, trebalo je izgraditi autoput Kragujevac ‒ Batočina do 2012. godine, kako bi se proizvedena vozila iz fabrike ’’Fijat automobili Srbija’’ najbrže transportovala u svet. Od tada je prošlo osam godina a autoput još nije završen. I ne samo to, sveden je na nivo magistralnog puta sa po dve trake, bez zaustavnih traka, koji je uz to presečen i tzv. ’’kružnim tokovima’’.

Što se tiče aerozagađenja, građani u zimskom periodu sa zebnjom prate u kom pravcu ’’ruža vetrova’’ nosi otrovni dim iz ’’Energetike’’. Naravno, tu su i zagađenja iz Gradske deponije u Jovanovcu, koja je stara 60 godina i nalazi se na samo nekoliko kilometara od centra grada.

A posledice NATO bombardovanja?

Neko će drugom prilikom reći i koju reč o degradiranju nekadašnje prestonice Srbije i četvrtog grada po broju stanovnika, kada se ima u vidu izmeštanje regionalnih centara Elektroprivrede, Pošte…

Нема коментара: