недеља, 17. фебруар 2019.

KRALJ JE OTIŠAO U NEBESKO KRALJEVSTVO


Milan Serifovic / FACEBOOK

Neverovatno, koliko i istinito. Obojica smo svoje karijere počeli baš tih godina. Šaban je  kao potpuni anonimus, pobedio na nekom malom festivalu u Parizu, i potom nešto kasnije, došao sa grupom, mnogo poznatijih i starijih kolega, na koncert u krag. dvorani "Šumadija". Kao da i sad čujem ovacije za njegovu pesmu "Utehu, dajte mi utehu". To je bio naš prvi susret i moj prvi interviju sa njim. Bilo je to... negde 74-75. god.

Na svaki poziv, vidjali smo se u studiju, Radio Kragujevca, u mom "Autogramu", kasnije i u tv  emisijama K-9, promovisali njegove nove, uvek  sve lepše i lepše pesme. Ukrasio je moja dva  javna snimanja u hali "Jezero". Bio je to "Stoti Autogram", i "Sve zvezde Autigrama". Zajednički hobi, ribolov, još je više učvrstio naše povremeno prijateljstvo. Opet besplatno, pevao je na mojoj ribarskoj zabavi, a ja sam odlazio u goste, kod njega u Krčedin. Kakvo je to tek lepo pecanje i zezanje bilo...

Šabana su drugi promovisali u Kralja: narod i kolege, a u toj sprezi ne može biti - greške!
Nikad, apsolutno nikad nije govorio o sebi, kao  pevaču: stvarno najbolji, to nikad i ne rade. Bila je to još jedna crta zbog koje su ga kolege, naprosto, obožavale. Dva kralja pesme i pevanja, dva Šabana, Šaulića i Bajramovića, za svoje pevačke sve'ce, prihvatili su i moji Romi, a oni bar tu, nikad nisu napravili - grešku...

Putuj, moj Kralju, gore već imaš zastrašujuće dobru ekipu... bolju nego što ovde ostavljaš!
Srećom, sve važne poslove, davno si završio.. A, mi...? Da li ćemo imati još jednog kralja, poput tebe? Teško... ko zna koliko će vremena proteći... Srešćemo se, markiraj Gore, dobra mesta za pecanje, da te "derem i dalje!"

Tvoj Mali Šerif,
17. 02. '19. god.


Нема коментара: